آزمایشگاه خدمات ارزش افزوده
پرتال همراه اول

پورتال سازمانی،یکی از موثرترین ابزارها درخصوص ارتباط هر سازمان با مشتریان خود می باشد وهمراه اول به عنوان بزرگترین اپراتور خاورمیانه با دارا بودن  ۴۰میلیون مشترک بیش از دیگر رقیبان،نیاز به وجود این ابزار را احساس نمود.این نیاز توسط بخش پورتال آزمایشگاه و با راه اندازی پورتال سازمانی همراه اول و پشتیبانی ازآن برآورده شده است.

تمامی خدمات مورد نیاز مشترکین درچارچوب پورتال قابل ارائه می باشد.از عمده ترین خدمات این  پورتال به دارندگان سیم کارت های همراه اول می توان به سامانه”همراه من” باموضوع ارائه خدمات غیرحضوری به مشترکین همراه اول اشاره کرد.این سامانه، درخصوص خدماتی همچون دریافت ریز مکالمات، تغییر آدرس، خدمات ویژه، مشاهده PIN،قطع و وصل،صورتحساب میان دوره و پایان و پرداخت غیرحضوری به مشترکین همراه اول خدمت رسانی می کند.به علاوه،در راستای خدمت رسانی کارا به مشترکین و متقاضیان،سیستم خرید وفروش سیم کارت های  اعتباری و دائمی وهمچنین سیستم فروش اینترنتی شارژ به مشترکین بدون محدودیت زمانی و با امکان پرداخت آنلاین ازکلیه بانک های عضو شتاب ارائه گردیده است.در همین سامانه،کلیه مشترکین می توانند با دانلود نرم افزار”همراه من” که برای سیستم عامل های ANDROID وIOS طراحی و پیاده سازی شده است،کلیه عملیات مورد نیاز خود را با لمس چند کلید روی تلفن همراه خود به انجام برسانند.بانگاهی دقیق،به این نکته می توان پی برد که پورتال درجلب اعتماد مشترکین تاثیر بسزایی داشته است تا جایی که امکان سواستفاده احتمالی از سیستم خرید و فروش سیم کارت نیز به صفر رسیده است.این مهم با پیاده سازی سرویس گلچین پورتال که در مقاطع زمانی خاص اقدام به ارائه شماره تلفن های ویژه به مشترکین می نماید به انجام رسیده است.

همچنین مشتریان می توانند با عضویت در باشگاه مشتریان وفادار همراه اول،از مزایای فراوان آن بهره مند شوند.برای آن دسته ازمشترکین نیز که متقاضی ترابرد شماره خود بین اپراتورها هستند،بخش ویژه MNP طراحی و پیاده سازی شده است.

افزون برتمامی سرویس های قابل ارائه به مشترکین،پورتال همراه اول،ارائه دهنده بیش از۱۰۰ سرویس و برنامه کاربردی داخلی برای کارمندان و مدیران سازمان متبوع می باشد.


پرتال همراه اول

آزمایشگاه خدمات ارزش افزوده تلفن همراه دانشگاه صنعتی شریف ۱۳۹۲ - ۱۳۸۷ ©